ArchZone Success Story
Δημοσιεύθηκε: 3 Ιουνίου 2013
Σε γεύμα εργασίας στο ευρωπαϊκό κοινοβούλιο στις Βρυξέλλες με αντικείμενο συζήτησης "Η οικονομία του διαδικτύου στην Ελλάδα", που παρέθεσε ο Ευρωβουλευτής Καθηγητής Ιωάννης Α. Τσουκαλάς στους Έλληνες Ευρωβουλευτές στις 15 Μαΐου 2013, παρουσιάστηκε το γραφείο ARCHZONE ως "success story". Η ιδιοκτήτρια του γραφείου Ζωή Αντωνιάδη Αρχιτέκτων Ε.Μ.Π. παρουσίασε τη δική της επαγγελματική πορεία, όπου επενδύοντας στις διαδικτυακές υπηρεσίες και στο ψηφιακό μάρκετινγκ, κατάφερε, παρά την κρίση, να πολλαπλασιάσει τον αριθμό των πελατών και τον κύκλο εργασιών, αλλά και τον αριθμό των συνεργατών.
- Ο ετήσιος αριθμός επισκεπτών στην ιστοσελίδα αυξήθηκε 500%.
- Η αύξηση του τζίρου μεταξύ 2011 – 2012 ήταν 165%.
- Οι νέοι πελάτες το 2012 ήταν x 12 σε σχέση με το 2011.
Στη συνάντηση παρουσιάστηκε η μελέτη «Παράγων Ίντερνετ: το διαδίκτυο ως μοχλός ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας» της εταιρείας Boston Consulting Group (BCG), καθώς επίσης επιτυχημένες περιπτώσεις ελληνικών εταιρειών, από ολόκληρο το φάσμα της οικονομίας, που αξιοποιούν το διαδίκτυο και τα εργαλεία της ψηφιακής τεχνολογίας.
Ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Εσόδων κ. Χάρης Θεοχάρης παρουσίασε μια σειρά από ψηφιακές μεταρρυθμίσεις που πραγματοποιούνται στον δημόσιο τομέα, οι οποίες οδηγούν σε αυξημένη παραγωγικότητα και διαφάνεια, αλλά και σε απλούστευση των διαδικασιών για πολίτες και επιχειρήσεις.
Από την πλευρά του, ο κ. Παντελής Τζωρτζάκης, Συντονιστής για την ανάπτυξη της καινοτομίας του Υπουργείου Ανάπτυξης, αναφέρθηκε στον κρίσιμο ρόλο της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας, εστιάζοντας στην αναγκαιότητα αρμονικής συνεργασίας των τριών βασικών συντελεστών της: κράτους - καινοτόμων επιχειρηματιών - επενδυτών.
Ο εκπρόσωπος της εταιρείας Boston Consulting Group, κ. Βασίλης Αντωνιάδης, παρουσίασε αποκαλυπτικά στοιχεία για τα μικρά μεγέθη της διαδικτυακής οικονομίας στην Ελλάδα. Η Ελλάδα βρίσκεται στην 30η θέση ανάμεσα στις 34 χώρες του ΟΟΣΑ στον δείκτη e-intensity, με τιμή δείκτη 63, και υστερεί σε σχέση με όλες τις χώρες της Ευρώπης εκτός από την Σλοβακία και την Τουρκία. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2010, η άμεση συμβολή του Διαδικτύου στην ελληνική οικονομία υπολογίζεται στα 2,7 δισεκατομμύρια ευρώ ή 1,2 % του συνολικού ελληνικού ΑΕΠ, όταν τα αντίστοιχα ποσοστά για την Ισπανία είναι 2,2%, την Γερμανία 3,4% και την Βρετανία 7,2%. Από την άλλη πλευρά, οι ευκαιρίες ανάπτυξης της διαδικτυακής οικονομίας είναι τεράστιες καθώς 18% των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων δεν χρησιμοποιούν καθόλου το διαδίκτυο, ενώ 31% το χρησιμοποιούν ελάχιστα.
Εξαιρετικά ελπιδοφόρα ήταν και τα παραδείγματα που παρουσίασε ο Καθηγητής κ. Γεώργιος Δουκίδης, Διευθυντής του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, καθώς στην Ελλάδα υπάρχουν πολλές εταιρείες που με τη χρήση του διαδικτύου και με καινοτόμα επιχειρηματικά μοντέλα καταφέρνουν όχι μόνο να αντέξουν στις δύσκολες οικονομικές συνθήκες αλλά και να δραστηριοποιηθούν στην παγκόσμια αγορά με μεγάλη επιτυχία.
Τέλος, ο κ. Διονύσης Κολοκοτσάς, υπεύθυνος εταιρικής πολιτικής και επικοινωνίας της Google, παρουσίασε δράσεις του διαδικτυακού κολοσσού στην Ελλάδα που αποσκοπούν στην ενίσχυση της ψηφιακής οικονομίας και στην αξιοποίηση του διαδικτύου από όλο και μεγαλύτερο αριθμό ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Εξαιρετικά σημαντική ήταν η συμβολή εκπροσώπων συνδέσμων εταιρειών πληροφορικής, οι οποίοι μετέφεραν τις αγωνίες αλλά και τις προτάσεις της αγοράς. Σχετικά τοποθετήθηκαν ο κ. Αθανάσιος Κωτσής, Αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας (ΣΕΠΕ), ο κ. Κυριάκος Μαλλίνης, Πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής Βορείου Ελλάδος (ΣΕΠΒΕ), και ο κ. Δημήτριος Τσίγκος, Πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Νεοφυών Επιχειρήσεων (ΕΕΝΕ).
Άλλα άρθρα
Newsletter
Κάντε εγγραφή παρακάτω.
Στέλνουμε 1 μήνυμα κάθε Δευτέρα!