Λειτουργία Ιστοσελίδας – Μετά την παράδοση, τι;
Δημοσιεύθηκε: 3 Μαρτίου 2020
Έφτασε λοιπόν η πολυπόθητη στιγμή που ο σχεδιασμός και η κατασκευή της ιστοσελίδας σας, έχει ολοκληρωθει, το αποτέλεσμα σας ικανοποιεί, και το έργο σας παραδίδεται. Στην αρχή όλα είναι καινούρια, άρα φρέσκα και οι εντυπώσεις από συνεργάτες, πελάτες, συγγενείς και φίλους είναι θετικές. Είναι αρκετό αυτό όμως;
Για να είμαστε απόλυτα ειλικρινείς, τα πάντα εξαρτώνται από το στόχο που θέτει κάθε ιστοσελίδα. Στα χρόνια που δραστηριοποιούμαστε στην κατασκευή ιστοσελίδων, έχουμε ολοκληρώσει έργα που αποτελούν πρωτεύοντα εργαλεία διαφήμισης και προβολής στο διαδίκτυο, και άλλα που απλά έχουν βασικά στοιχεία επικοινωνίας και τίποτα άλλο.
Μια δυναμική όμως ιστοσελίδα, όπως έχω γράψει και σε προηγούμενό μου άρθρο, πρέπει να νοείται ώς ένας ζωντανός οργανισμός, ένα μέσο επικοινωνίας που εξελίσσεται παράλληλα με την επιχείρηση, και αναπτύσσεται με τον ίδιο ρυθμό.
Αν μια επιχείρηση για παράδειγμα, αναπτύσσει τις υπηρεσίες της, ή επεκτείνει το κοινό στο οποίο απευθύνεται, ή αλλάζει στρατηγική προσέγγισης του πελάτη ή προώθησης της υπηρεσίας της, αντίστοιχα και η ιστοσελίδα πρέπει να ενημερώνεται, τόσο σε επίπεδο περιεχομένου πιο συχνά, όσο και σχεδιασμού (λιγότερο συχνά).
Όλα αυτά όμως για κάποιον επαγγελματία που απλά ανέθεσε σε μια εταιρεία την κατασκευή της ιστοσελίδας του, μπορεί να ανήκουν στα ψιλά γράμματα. Αρκετοι επαγγελματίες δεν εξηγούν στον πελάτη τι έπεται της παράδοσης μιας ιστοσελίδας, με αποτέλεσμα η ιστοσελίδα να φρενάρει ως προς την εξέλιξή της είτε λόγω έλλειψης budget, είτε λόγω έλλειψης χρόνου / ενασχόλησης.
Στη συνέχεια αυτού του άρθρου θα δούμε τι χρειάζεται μια ιστοσελίδα μετά την παράδοσή της για να λειτουργεί επθυμητά.
1. Συντήρηση Ιστοσελίδας
Σε προηγούμενο άρθρο μου έχω αναφερθεί στην ανάγκη συντήρησης μιας ιστοσελίδας. Οι αναβαθμίσεις τόσο των CMS, όσο και των πρόσθετων είναι σημαντικές για τη σωστή λειτουργία και για την ασφάλεια μιας ιστοσελίδας. Αποτελεί μεγάλο λάθος να υποτιμάται αυτή η υπηρεσία, ή να θεωρείται δεδομένη, ή αυτοματοποιημένη.
2. Διαχείριση Περιεχομένου
Όπως ανέφερα και παραπάνω, μια ιστοσελίδα πρέπει να μεγαλώνει παράλληλα με μια επιχείρηση. Νέες υπηρεσίες ή προϊόντα δεν επιτρέπεται να λείπουν από την ιστοσελίδα σας. Σε μια δυναμική ιστοσελίδα, η ενσωμάτωση νέου υλικού, είτε πρόκειται για νέες υπηρεσίες / προϊόντα, είτε για ένα νέο μέλος της ομάδας, είτε για μια ανάρτηση στο ιστολόγιό σας, είτε για κάποια αλλαγή στα στοιχεία επικοινωνίας σας, αυτό μπορεί να γίνει εύκολα από εσάς ή με επιπλέον κόστος από την εταιρεία που συνεργάζεστε. Στην Dazzlink, με κάθε πακέτο κατασκευής δυναμικής ιστοσελίδας, συμπεριλαμβάνεται χρόνος εκμάθησης του περιβάλλοντος διαχείρισης για να μπορείτε να λειτουργείτε ανεξάρτητα και να προσθέτετε, να αφαιρείτε ή να επεξεργάζεστε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας.
3. Διαφήμιση
Έχω συνομιλήσει με πολλούς πελάτες που έχουν ανάγκη μια ιστοσελίδα προβολής ή ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, οι οποίοι νομίζουν λανθασμένα ότι κάνοντας launch μια ιστοσελίδα, με κάποιο «μαγικό» τρόπο την επόμενη μέρα η επισκεψιμότητα θα είναι υψηλή, και η επιχείρηση θα ξεπουλάει. Τεράστιο λάθος. Με πολλές εκατοντάδες εκατομύρια ιστοσελίδες online να κυνηγάνε τις υψηλές θέσεις στις μηχανές αναζήτησης, η ορατότητα μιας φρέσκιας ιστοσελίδας είναι πολύ δύσκολη υπόθεση. Για να αποκτήσετε ένα κοινό, έξω από τους φίλους, τους συγγενείς και την προϋπάρχουσα πελατεία, πρέπει να διαφημίσετε την ιστοσελίδα σας.
Σκεφτείτε λίγο την ιστοσελίδα σας, σαν την απόκτηση ενός αυτοκινήτου. Μετά την αγορά του, θα πρέπει είτε να ξέρετε οδήγηση, είτε να έχετε έναν οδηγό.
Αυτά είναι 3 πάρα πολύ βασικά κομμάτια που πρέπει να συνυπολογίσετε πριν αναθέσετε την κατασκευή της ιστοσελίδας σας σε μια εταιρεία. Σε μια εποχή στην οποία η προβολή στο διαδίκτυο είναι ζωτικής σημασίας για κάθε επιχείρηση, από την πιο μικρή μέχρι την πιο μεγάλη, με τεράστιο ανταγωνισμό για τις υψηλές θέσεις κατάταξης, καλό είναι πριν συμφωνήσετε την κατασκευή της ιστοσελίδας σας με ένα γραφείο, να κάνετε μια καλή έρευνα, να έχετε ξεκάθαρους επαγγελματικούς στόχους, και αφού επιλέξετε τον συνεργάτη σας στο κομμάτι αυτό, να σχεδιάσετε από κοινού μια στρατηγική κατάλληλη να σας φέρει πιο κοντά στα επιθυμητά αποτελέσματα.
Άλλα άρθρα
Newsletter
Κάντε εγγραφή παρακάτω.
Στέλνουμε 1 μήνυμα κάθε Δευτέρα!